Nattuggla

Idag blev det som så att jag fick vara ledig! Det kom så sjukt passande så det är inte sant. Nu har jag packat ner en hel del faktiskt. Det syns kanske inte så väl, eftersom det står kartonger överallt och eftersom det är så mycket som inte kan packas ännu som vi kommer att behöva. Josef har hur som helst bokat flyttbil nu, så på onsdag bär det av. Jag slutar jobbet 8:30 och Josef slutar vid 12:00 så allt måste göras klart innan jag far till jobbet på tis. Vi har ju hela dagen på oss imorgon också + måndag efter mitt jobb, så det ska nog hinnas färdigt. Hoppas jag. 

Tidigare idag så bestämde jag mig för att jag skulle lägga mig tidigt ikväll, men som vanligt är det nästintill omöjligt för mig att kunna somna när jag är ensam hemma. Tycker det kan vara ganska skönt med "ensam tid" ibland på dagarna, men på nätterna är det fan det värsta som finns. 

Josef kommer hem tidigt imorgonbitti, säkert innan jag hunnit vaknat. Stört att man kan sakna någon så mycket som man varit ifrån i endast några timmar. Men jag älskar hans sällskap så det är kanske inte så konstigt. 

Nu ska jag läsa lite ur Josefs bok jag lånat: Hundraåringen - som klev ut genom fönstret och försvann. Den handlar om Allan Karlsson som på sin hundraårsdag tröttnat på att sitt äldreboende och bestämmer sig för att rymma från sin egen födelsedagsfest. Hittills har boken varit rolig och underhållande, hoppas det fortsätter.

...shit vad klockan är mycket. Får läsa i max 30 min. Sen MÅSTE jag sova.
God natt!




Josef som liten plutt. Sjukt sööööt!!! =)

Kommentarer
Postat av: Elin

Hoppas det går bra med flytten å allt! Spännande att se hur det ser ut! Ha en trevlig lördagkväll vad ni än gör!

Kram Moster :)

PS: Bilden som är tagen i spegeln på dig, fin bild! :) fin frisyr! DS.

2011-01-22 @ 18:27:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback