Inredningstankar

Vaken, nyduschad och proppmätt (efter en kopp kaffe och två scones). Jag måste åka lite tidigare idag, då jag ska möta upp en kille i solna som ska köpa en bok av mig, efter det ska jag möta en annan. Jag har dessutom sålt två böcker som ska skickas på posten, det Känns bra.

Nu ska ni få två bilder av vad som snurrar i mitt huvud 24/7.


Denna Winston soffa är så sjukt snygg. Vill ha, vill ha, vill ha.

Tyvärr kostar den liiiite för mycket, så istället har vi bestämt oss för denna skönhet:


....dessa finns att köpa på furniturebox. Denna soffa finns även i en böjd model, som är lite större. Men det lutar åt denna :) Tycker den är skit snygg! Tänk er ett soffbord i massiv mörkbetsad ek till. Yammii!

Läängtar så myket till vi flyttar. Bara två veckor kvar. Denna månad har gått så himla segt, men nu är det inte lång tid kvar. Går väl sådär med packningen. Står kartonger i vardagsrummet och några påsar med kläder. Samtidigt som vi självklart vill bli klara så fort som möjligt, är det svårt att packa när vi har tio dagar kvar här i lägenheten. Äh, det löser sig.

Nu ska jag ta och platta håret och packa väskan. Jobbar eftermiddag/kväll/natt/morgon :)
PUSS!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback