Irri!!

Suck! Min mobil har slutat fungera sen ungefär 10 min tillbaka, vet inte varför. Den bara lyser och det går inte att göra något med den. Normalt sett skulle jag tagit ur batteriet och startat om den, men det går ju inte med en iphone. Jaja, bara vänta ut till batteriet dör, vilket borde hända snart. Sen hålla tummarna för att den ska börja fungera igen.  

Hur som helst, nu har jag äntligen lagt upp all min (40 st böcker!!) studentlitteratur till försäljning. Hoppas jag blir av med en del innan flytten. Känns otroligt onödigt att släpa med oss alla böcker, när de ändå ska säljas.

På tal om flytten så ska jag och Josef börja flyttpacka på fredag. Jag jobbar från 12.00 imorgon fram till 08.30 på fre, så jag har i princip hela fredagen på mig. Jobbar typ varje dag denna månad, så det är svårt att hitta tillfällen till packning. Men nu jäklar!! Kommer kännas sååå skönt när det är klart. Längtar längtar längtar!! Säker på att vi kommer få det sjukt mysigt i vårt lilla hus, hehe.

Dax att tvätta av mig min ansiktsmask och ta en varm dusch. Funderade på ett bad, men har inge badskum kvar och då blir de inte alls samma sak. Även fast vi nyttjar badkaret allt för sällan så kommer jag verkligen sakna möjligheten att kunna bada.

Ska föresten ta o sola nån dag i veckan också i hopp om att min jäkla hy ska bli bättre...Solarium brukar kunna hjälpa om jag minns rätt? Fattar inte vad det är för fel. Är det luften här i Stockholm? Vattnet? Stress? Eller en kombination av allt. Riktigt störit iallafall.

Pusssss!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback