Frukost

God morgon på er! Själv har jag varit vaken sen 06:00, eftersom jag jobbat imorse. Jag tänkte att jag skulle ta en sväg på stan och prova träningskläder. Behöver ett par nya byxor, skor och sportbh. Men eftersom jag inte hann med frukost på jobbet, så har jag precis satt mig på ett fik och beställt in en salamibrie smörgås och kaffe. Fotade och tänkte lägga upp en bild för det såg så gott ut, men de gick visst inge vidare med mobilen. Josef är på skolan och skriver tenta. Jag håller verkligen mina tummar för att de ska gå bra. Tentan är på 12hp, alltså rätt stor, men jag tycker han är grym som kämpar på. Läste i Metro precis att mitthem i Sundsvall infört ett nytt system. Den som anger en person som röker i sitt hem får en belöning på 5000:- sjukt va!!! Så nu har ni ett extrajobb där hemma, att smyga omkring utanför mitthem lägenheter, kika in genom fönster, och sätta dit rökare, haha!! Nu måste jag äta upp min macka och dricka upp kaffet. Stan öppnar om 40 min! :) hörs sen. Puss!

Kommentarer
Postat av: Elin

Salamibrie-smörgås är YUMMIE!! :P

Hoppas det gick bra för Josef på tentan! Synd man inte är i Súndsvall och kunde tjäna lite kosing på rökare..haha.. ;o) Hoppas det går bra med packningen och flytten för er! Är såååå nyfiken på hur det ser ut dit ni ska flytta! Hoppas det kommer bilder sen! Ha en skön lördag! Kram moster

2011-01-15 @ 13:17:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback