Ledig onsdag

Heej!
.....det var länge sedan.

Flytten och diverse köp till hemmet har tagit upp all min energi, men nu ska jag böja uppdatera igen.

Vi har hittat en soffa som vi faktiskt borde få in (vi har en väldigt smal liten ingång på 60 cm) men vi ha fortfarande ångest vad gäller köp av soffbord. Alla soffbord kostar ju så mycket och nu har vi börjat fundera över hur mycket vi egentligen vill lägga på ett bord?! Är det värt att lägga 3000:- eller 4000:- på ett bord man inte gillar speciellt mycket. Mitt drömbord kostar nämligen 8000:- och är för stort :(  Äh, det återstår att se vad det blir. Soffan kommer förhoppningsvis i slutet av denna vecka eller i början av nästa. Då kommer bilder, jag lovar. Är inte speciellt sugen på att lägga upp bilder nu när allt ser helt oklart ut.

Hur som helst. Annars är allting bra med mig. Jag jobbar och står i. Skulle vilja skriva tränar och står i, men det vore en lögn. Första veckan tränade jag 3 gånger, andra veckan noll och denna veckan har inte heller börjat bra, men idag jävlar. Jag känner att det är dax för en lite mer strukturerad vardag.

Jag har föresten köpt en ny liten dator. Blir alltid så uttråkad när jag slutar jobbet kl. 23 och inte kan sova, så jag ville ha en liten och lätt dator att ta med :) fin va!


Nä nu är det dax att bege mig bort mot gymmet!!! Ha en toppen dag. Puss!!


Kommentarer
Postat av: [email protected]

Jättefin :) vill också ha en bärbar dator!

2011-02-16 @ 14:32:41
Postat av: Ida

reeeeeedan dude ;) å jag tycker inte att det är värt de att köpa ett sånt dyrt v-rumsbord.. eller det beror väl på, ifall man vet att man kommer bo på ett ställe nåt år är det värt de :) ifall det är klassikt och tidlöst, man blir ju lätt less på sånna saker och vill byta ibland liksom! puuss

2011-02-16 @ 15:40:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback