Sundsvall

I tisdags när jag jobbade började jag känna mig alldeles yr och frysen/febrig. Fick ont i kroppen samtidigt som paniken infann sig, då jag varken har tid eller lust att bli sjuk. Efter jobbet igår tog jag en fika med mamma och en sväng på stan, men blev tvungen att åka hem och kurera mig efter ett tag. Halsen gör ont och jag hostar som attans. Hostar typ upp en liter slem per minuten. Eller nått!! Sjukanmälde mig från jobbet igår, ingen vidare bra ide att riskera smitta de boende och övrig personal.

Hur som helst så var det ju planerat att jag skulle bege mig norrut, hem till Sundsvall, i helgen, eller imorgon rättare sagt. Biljetterna steg ganska mycket i pris, så jag chansade på en traderabiljett, där resan skulle ske någon gång mellan 05:00-09:59, och vann en biljett för 2:- Inte illa! Så nu sitter jag på tåget påväg mot Sundsvall. Jag klev upp 05:30 imorse eftersom jag inte hunnit packa, då jag låg i sängen hela kvällen igår och mådde skit. Men idag känns det lite bättre faktikst. Det ska bli roligt att träffa alla nära och kära. Dessvärre så saknar jag Josef redan, haha!! Tråkigt bara att de här jäkla viruset skulle komma och inkräkta just denna helg.

Ska träffa Malin för en fika så fort jag komme fram. Är framme vid 12.00. Det ska bli såååå roligt. Har saknat henne något så fuktansvärt!!!

Vi SYNS! Pussss!

Kommentarer
Postat av: Elin

TVÅ KRONOR!!! Fenomenalt billigt!! :))) Ha det så jättebra i Sundsvall gumman och hoppas du kryar på dig! Massor me kramar från moster Elin.

2011-02-24 @ 18:26:47
Postat av: Ida

nu e de liiite för glest mellan inläggen hurru ;) pusss

2011-03-06 @ 19:04:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback