Ge mig ett vååååårtjut

God morgon, eller god förmiddag rättare sagt.
Jag har precis ätit min frukost som besod av två smörgåsar, 2 ägg och kaffe. Orkade inte laga gröt imorse, som min frukost vanligtvis brukar bestå av.

Hu som helst så börjar jag jobbet 14:30 och innan dess ska jag hinna bege mig mot stan för att köpa med en present till jobbet. Vet dock inte vart jag ska leta men det löser sig.

Ni anar inte hur jäkla shoppingsugen jag är. Vill köpa vårkläder, massor av vårkläder. Vill inte spendera en enda krona mer på vinterkläder. Har redan hunnit handla lite smått och gott som ska användas till våren, men vill ha mer. Kan fota det jag köpt och lägga upp någon dag. Eftersom jag inte kan använda det än så vill jag visa, haha. Anna frågade om jag var sugen på att följa med till Kista galleria idag, och gissa om jag är. Har i och för sig väldigt dåligt med pengar efter allt möbelhandlande och efter flytten, men det är alltid kul att kika runt. Men som sagt så jobbar jag idag, så det får bli en annan dag. Slutar klockan nio, förhoppningsvis kommer jag hem till vår nya soffa och soffbord. Längtar så jag dör. Vill få lite ordning och reda här hemma. Det blir ju så att all tid spenderas i sängen eller vid köksbordet när man inte äger en soffa man kan sitta i och det känns inte vidare fräscht att sitta i sängen med samma kläder som man varit ute i. Så det blir grymt att få hem en soffa.

Måste ta och borsta mina tandsingar nu innna jag drar till bussen.




Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: diana

Fin du är gumman! :-) miss you!

2011-02-17 @ 12:33:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback