Finbesök

Helgen har varit hur bra som helst! Jag och Josef fick finbesök av Diana, så vi har haft det riktigt mysigt. I torsdags virrade jag och D bort oss två gånger men det slutade med att vi hittade ett mysigt ställe på söder, där vi slog oss ner för ett varsitt glas vin. Kvällen avslutades med tacos och film, och jag sov mig igenom hela filmen haha. I fredags åkte vi in till stan för en fika och snurrade omkring på stan i hopp om att hitta någon snygg partyblåsa. Diana sov hos sin pappa medan jag och Josef myste ner oss i soffan till Idol.
I lördags blev det utgång, min första på hundra år, efter sundsvallsutgången dvs. Vi var på Spybar och hade det ganska roligt faktiskt! Dansade mest hela kvällen och letade potentiella ragg till Diana, haha.

Vet ni föresten vad det är för dag imorgon? Jo det är min födelsedag!
Den där pirriga känslan som inträffade varje 23 november fram till och med att jag fyllde 17, kommer förmodligen aldrig tillbaka. Men jag måste ändå medge att jag älskar att fylla år! Det är lixom min dag oavsett vilken känsla som uppstår. Hehe! :)

Nu måste jag börja sätta på kaffe och göra mig i ordning. Ska bege mig ut till la lidingö för jobb 15.00-10.30. Jag kommer att starta min födelsedag på jobbet, men det gör väl egentligen inget, huvudsaken är att jag är ledig på dagen/kvällen. Det hade dock varit 1000 gånger mysigare att vakna upp brevid Josef (såklart!).

PUSS!




Kommentarer
Postat av: Fanny

Grattis:D (i efterskott)

2010-12-05 @ 18:38:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback