Psykopati

Hemma efter en jobbar morgon. Började som vanligt 06.00 och eftersom jag hade lite svårt att somna igår kväll så var/är jag riktigt trött idag. Jag var till och med nära på att somnade på pendeln. Just nu så sitter jag med en tallrik köttbullar med hemmagjord potatismos och stuvad spenat. Mums! Detta är den enda kombinationen som gör köttbullar riktigt goda tycker jag.

15.00 ska jag skypa med en klasskamrat. Vi ska göra våran psykopatiskattning som ska in på måndag. Vi läste ju lite psykopati förra året i kriminologi A. Men under denna renodlade psykopatikurs jag läser nu går vi mer på djupet och får lära oss ytterligare saker om denna personlighetsstörning. Sjukt intressant. Tyvärr är kurslitteraturen på engelska, så det blir med andra ord extra mycket jobb.

Ciao!


Kommentarer
Postat av: moster

Nu måste du uppdatera lite ;)

Hoppas det går bra med studierna för dig!

Tänker på dig. Kramar från moster Elin :)

2010-11-14 @ 15:29:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback