Julbord

Jag vet, det var sjukt länge sen jag bloggade. Men nu har jag bestämt mig för att börja uppdatera mer ofta!

Jag sitter i mina härliga pyjamasshorts och har precis stigit upp ur sängen. Josef vaknade precis, så vi ska nog slå på en film och äta frukost framför tvn. Det kan vara sjukt mysigt med film på morgonen faktiskt. Ska ta och göra  kaffe nu.

Lägger upp två foton från i torsdags. Vi var på julbord med jobbet på en båt (som jag och Anna var så jäkla nära på att missa), som tog oss runt i Stockholms skärgård. När vi kom i land igen mötte vi upp Annas kompis Michaela och begav oss vidare. Slutade med att vi hamnade på Ambasadeur, där Daniel Adams Ray och September spelade. Missade tyvärr den förstnämnde, men det var najs ändå. Vi dansade och dansade:) Något mindre roligt var att jag missade bussen hem med ca fyra minuter och var tvungen att vänta 55 min utanför centralen på nästa. Japp, det var mindre kul. Haha.


Från och med NU, ska jag alltid börja ta med mig vanlig kamera. Iphonen är ju värdelös att fota med.


September spelade


Michaela och Anna


Kommentarer
Postat av: Ida

BRA blogga OFTA så jag har nåt att läsa;)miss youu

2010-12-18 @ 23:37:39
Postat av: Elin

Ja jag går in på din sida VARJE dag :))) har inte tappat hoppet, så blev glad att du uppdaterat nu! Vad roligt julbord ni fick gå på!!KUL! :) Vi får bara en tråkig jul-lunch på en restaurang brevid jobbet...det är lite skillnad det.. :(

Ha d gott så länge! :) Kram moster

2010-12-19 @ 10:48:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback